Klantervaringen

Tanja Tanja
9 Gemiddelde beoordeling

Hoi Tanja, bedankt dat je mij zo goed hebt begeleidt naar een mooie toekomst. Geen enkele vraag is jou teveel en je bent van zeer veel dingen op de hoogte. En inderdaad zoals je al zei P heeft al contact met mij opgenomen. Het is haast niet te geloven dat jij zo goed in de toekomst kunt kijken. Groetjes, Hilde

Holger Holger
9.3 Gemiddelde beoordeling

Ik ben ontzettend blij met Holger. Hij is een liefdevol persoon met een hart van goud en helpt mij ontzettend goed. Zijn gesprekken zijn erg waardevol zijn inzichtenzijn waardevol. Hij is oprecht en eerlijk en dat waardeer ik enorm. Verder voelt hij mij ontzettend goed aan. Ik voel mij bij hem op mijn gemak net als of ik hem al jaren ken. Ik zou hem daarom ook zeker aanbevelen bij andere. Ben zo dankbaar en blij dat ik met hem in contact ben gekomen waardevol.

Claire Claire
9.2 Gemiddelde beoordeling

Hoi Claire, heb echt een duidelijk en fijn gesprek met jou gehad. Je reageert snel, en het is fijn dat je inzichten krijgt. Voelde me echt om mijn gemak bij jou. Heel erg bedankt. Liefs, Frieda

Valentina Valentina
9.2 Gemiddelde beoordeling

Verfrissend.... Open.... en.... Positief. Dat is hoe ik dit gesprek heb ervaren. Groetjes, Miriam

Saskia Saskia
9 Gemiddelde beoordeling

Eerlijk en oprecht

Kenji Kenji
9.1 Gemiddelde beoordeling

Hij is verrassend speciaal, anders. Dank je! :)

Dominique Dominique
9.2 Gemiddelde beoordeling

Dank je wel Dominique, jouw advies kwam net op tijd, en ik ga doen wat je aanraadt want je hebt wel gelijk. Liefs, Barry

Yvonne Yvonne
8.9 Gemiddelde beoordeling

Hoi Yvonne, je bent goed in je voorspellingen, laat het op me afkomen zei je, het is uitgekomen. Dank je wel. Liefs, Tessa

Saskia Saskia
9 Gemiddelde beoordeling

Op het moment dat ik haar foto zag wist ik dat ik Saskia moest kiezen, ik had direct een goed gevoel bij haar. Zij heeft mij duidelijke antwoorden gegeven op mijn prangende vragen...

Tristan Tristan
8.9 Gemiddelde beoordeling

Tristan, is betrokken en zorgvuldig.. Ik voel me gehoord en begrepen. En voel me echt gesteund. Een fijne feedback door de manier waarop hij zijn gave gebruikt en inzichten doorgeeft.