Klantervaringen

Tim & Tessa Tim & Tessa
9 Gemiddelde beoordeling

Tim & Tessa zijn echt een leuk koppel, met veel goede adviezen.

Martha Martha
8.6 Gemiddelde beoordeling

Ik vond het wel even wennen om mijn verhaal tegen een 'vreemde' te doen, maar inmiddels voel ik me helemaal op mijn gemak bij Martha. En ik voel me ook wel beter nu.

Monica Monica
9 Gemiddelde beoordeling

Hallo Monica, mijn complimenten voor jou, je hebt me ontzettend goed geholpen. Dank je wel. Groetjes, Hennie

Niels Niels
9 Gemiddelde beoordeling

Heel warm en positief.

Kenji Kenji
9.1 Gemiddelde beoordeling

Helemaal top.

Dominique Dominique
9.2 Gemiddelde beoordeling

Hoi Dominique, alles komt steeds maar weer uit wat je voorspeld. Je zit er eigenlijk nooit naast. Soms vraag ik dingen meerdere keren. Bedankt voor het geduld dat jij met mij hebt. Liefs, Lobke

Ivar Ivar
9.6 Gemiddelde beoordeling

Ik ben heel tevreden.

Monica Monica
9 Gemiddelde beoordeling

Hallo Monica, bedankt voor het fijne gesprek en de geruststellende woorden, de inzichten en adviezen die ik heb gekregen. Liefs, Annabel

Holger Holger
9.3 Gemiddelde beoordeling

Het was fijn om met een man over mijn problemen te praten en begrip te vinden. Holger stond voor me klaar.

Thijmen en Svenja Thijmen en Svenja
9.1 Gemiddelde beoordeling

Beste Thijmen en Svenja, bedankt voor jullie luisterend oor en advies. Fijn om te horen dat mijn gevoel en intuïtie sterk genoeg zijn om aan te voelen dat er iets niet klopt, serieus nemen dus. Nogmaals bedankt!!