Klantervaringen

Dorothy Dorothy
8.6 Gemiddelde beoordeling

Heel fijn contact gehad. Bedankt!

Bastiaan Bastiaan
8.8 Gemiddelde beoordeling

Waardeloze medium vraag me iets krijg een tegenovergestelde antwoord terug

Harm & Wendela Harm & Wendela
8.9 Gemiddelde beoordeling

Wij zaten al een tijdje met elkaar in de maag. Wel of niet doorgaan. Door het gesprek met Harm en Wendela hebben wij een beter zicht. En blijven nu bij elkaar! Dankjewel

Saskia Saskia
9 Gemiddelde beoordeling

Heel fijn, spraak en leerzaam. Ook ondanks, ik hierzo niet zolang op zit. Soms ishet wel nog lastig, redeneren. Ben soms traag van begrip sorry! MvgPrisje 😊

Thijmen en Svenja Thijmen en Svenja
9.1 Gemiddelde beoordeling

Hi Thijmen en Svenja, hartelijk dank voor de fijne verhelderende woorden die ik kreeg. De eerlijke inzichten in mijn situatie ben er erg blij mee. Liefs, Amalie

Feike Feike
9.2 Gemiddelde beoordeling

Aardige vrouw praat duidelijk soms moet je wel lang wachten goed teken denk ik

Yvonne Yvonne
8.9 Gemiddelde beoordeling

Yvonne wat ben jij een warme wijze vrouw, ze leest foto's spat zuiver en zat raak met elke aanwijzing. Haar advies zal ik zeker opvolgen, helder en raak!

Monica Monica
9 Gemiddelde beoordeling

Lieve Monica, wat een fijn gesprek heb ik met je gehad. Ik wil je daar voor danken. Het geeft me rust. ik kom zeker nog met je chatten lieve groet

Jort Jort
9.4 Gemiddelde beoordeling

redelijk goed

Jill Jill
9.1 Gemiddelde beoordeling

Aardige vrouw en eerlijk