Klantervaringen

Gilbert Gilbert
9.1 Gemiddelde beoordeling

Lieve Gilbert, wat ben ik blij met jou! Tot nu komt alles uit zo als jij 't zegt! ... jij en ik krijgen kippenvel en wij voelen elkaar goed aan. Met jou in mijn leven voel ik mij zelfverzekerd! Je geeft mij steun en zelfvertrouwen. Ik wil jou bedanken dat jij de antwoorden geeft op mijn vragen. En het is bijzonder dat alles klopt!

Gilbert Gilbert
9.1 Gemiddelde beoordeling

Gilbert is een zorgzame, lieve en betrouwbare man die hele goed kan luisteren naar je verhalen en je vragen. hij heeft mij al heel goed geholpen met raad en advies te geven. Hij heeft mij weer een goed en positief gevoel gegeven die ik wel erg nodig had. Daarom lieve Gilbert verdien jij 10 sterren van mij! Hij is een echte aanrader! Tot gauw.

Tristan Tristan
8.9 Gemiddelde beoordeling

Lieve Tristan, wat een fijn gesprek hebben we gehad vannacht. Wil je even laten weten mijn dochter heeft haar rijbewijs gehaald!!! Niet alleen dit had je voorspeld maar in alles was je zo accuraat. Je bent een topper..

Elaine Elaine
9 Gemiddelde beoordeling

Dank je wel voor het cadeau dat is het namelijk. Een gesprek met jou is een geschenk. Engelen bestaan, inzicht, warmte humor en vooral bevestiging. Lieve groet, Laura

Saskia Saskia
9 Gemiddelde beoordeling

Hé Saskia, bedankt voor jouw prachtige reading, je zat met veel dingen gelijk goed. Ik vond het ook echt fijn. Ik laat alles ff bezinken.

Monica Monica
9 Gemiddelde beoordeling

Hoe raar is het dat iemand je toekomst voorspelt en dan nog echt uitkomt ook! Ongelofelijk!

Saskia Saskia
9 Gemiddelde beoordeling

❤ You are an angel in disguise ❤ Na een gesprek met jou voel ik me steeds veel beter, je bent eerlijk en oprecht en zegt me gewoon waar het op staat en dat is een kwaliteit die je de dag van vandaag jammer genoeg niet snel meer terugvindt bij mensheid!!! You are one of my favorite people at the moment. Heel véél liefs, Caro

Tanja Tanja
9 Gemiddelde beoordeling

Voor de eerste keer mijn kaarten laten leggen door Tanja. Wow, echt een super ervaring rijker! Het was een sessie, vol emoties, waarheid, en antwoorden op mijn vragen! Ik ben het eerste uur na de sessie nog steeds een beetje ontdaan, maar daarna was er toch een serieuze last van mijn schouders gevallen! Tanja aan jouw woorden ga ik zeker terug denken als ik een moeilijk moment heb of keuzes moet maken!

Marjan Marjan
8.9 Gemiddelde beoordeling

Lieve Marjan, twee jaar geleden sprak ik je voor het eerst. Alles is met pijn in mijn hart uitgekomen. De situatie met mijn toenmalige partner, mijn werk en mijn kinderen zijn waarheid geworden. Ik denk vaak aan je woorden terug. Dank je wel..

Thijmen en Svenja Thijmen en Svenja
9.1 Gemiddelde beoordeling

Hoi Thijmen en Svenja, grote complimenten voor jullie werk als medium! Geweldig hoe jullie zaken aanvoelen, hoe jullie voorspellingen maken en deze aan de hand van kaarten weten te verwoorden. Alles wat jullie hebben gezegd is uitgekomen... ik was zelf eerst bang om erin te geloven. Alles is precies gegaan zoals jullie voorspelden. Bedankt ook voor jullie gouden raad en tips...