Klantervaringen

Silvie & Mark Silvie & Mark
9 Gemiddelde beoordeling

Hallo Silvie & Mark, jullie weten gelijk de juiste woorden te vinden, en hebben mij echt geraakt, letterlijk en figuurlijk. Voor mij zijn jullie echte toppertjes, Liefs, Gerrie

Lauren Lauren
9.2 Gemiddelde beoordeling

Hoi Lauren, wat een schat ben jij, je wist meteen alles te vertellen en zodra wij in gesprek kwamen leek het wel alsof er een hele last van mijn schouders viel. Dank je wel voor het gesprek. Liefs, Miranda

Estelle Estelle
9 Gemiddelde beoordeling

zo'n fijn gesprek , zoveel duidelijkheid en inzicht gekregen. Ik hoop dat de voorspellingen uitkomen en zodra die dag er is meld ik het jou! Heel erg bedankt

Yvonne Yvonne
8.9 Gemiddelde beoordeling

Hoi Yvonne, dank je wel voor al je hulp en steun de afgelopen jaren. Ik ben je dankbaar voor alles wat je opgelost hebt. En voor alle momenten dat je een luisterend oor had voor mij. Liefs, Diana

Claire Claire
9.2 Gemiddelde beoordeling

Hoi Claudia, je bent geweldig en hebt me enorm geholpen en gesteund met alle tips en inzichten. Je spreekt de waarheid en zo liefdevol. Ik ga je aan al mijn vrienden aanraden. Lieve groetjes, Mirjam

Elaine Elaine
9 Gemiddelde beoordeling

Hallo Elaine, ongelofelijk accuraat zijn jouw waarnemingen. Je bent een aangenaam persoon om mee te praten en raad te vragen. Het loont echt de moeite om contact met jou te zoeken Elaine. Liefs, Annabel

Glenn Glenn
9.2 Gemiddelde beoordeling

Hoi Glenn, ik moet zeggen dat ik jou vandaag voor het eerst heb gesproken. Je bent erg goed, het enige wat je nodig hebt is een naam, daarna vertel je alles wat er gaande is in jouw leven. Ongelofelijk. Je bent een echte aanrader. Groet, Coen

Lauren Lauren
9.2 Gemiddelde beoordeling

Hoi Lauren, hartelijk dank weer. Ik ga proberen mijn angsten en twijfels los te laten. Hopelijk komt P weer snel mijn kant op, maar zoals jij het al vaker goed hebt gehad vertrouw ik er nu ook op. Liefs, Claudette

Silvie & Mark Silvie & Mark
9 Gemiddelde beoordeling

Hoi Silvie & Mark, dank jullie wel voor het hele fijne gesprek. Jullie zijn begripvol, rustig en kunnen heel goed invoelen. Ik heb veel aan ons gesprek gehad. En ik ga zeker met mediteren beginnen. Liefs, Annee

Hannie Hannie
9 Gemiddelde beoordeling

Hoi Hannie, je bent een supervrouw, ik geloof haar. Ik heb een heel lang gesprek met jou gehad, je zei rake dingen en hebt mij moed gegeven voor de toekomst. Liefs, Debbie