Klantervaringen

Yvonne Yvonne
8.9 Gemiddelde beoordeling

Lieve Yvonne, ik had u in het verleden dikwijls gecontacteerd en u was er altijd voor me, ook al was het laat voor u😍. Ik had vragen hoe het met mijn vriend was als ik hem eens niet hoorde(als we zouden chatten), en als hij reisde, ik bang was dat er iets gebeurd was; u was de enige juiste ik bij terecht kon omdat uw beelden altijd duidelijk en eerlijk waren/zijn. Ik geloof u hebt een hemelse wing en wens u van harte alles u wenst. Nog eens bedankt!!i💐💕

Bastiaan Bastiaan
8.8 Gemiddelde beoordeling

Hallo Bastiaan, wat jij mij vanochtend hebt verteld, komt nu al op mijn pad ongelooflijk. Super dank je wel!!

Harm & Wendela Harm & Wendela
8.9 Gemiddelde beoordeling

Via deze weg wil ik jullie bedanken voor het hele fijne en oprechte consult Harm & Wendela, ik heb er veel aan gehad en met die tips ga ik aan de slag. Ik laat jullie beslist heel vlot weten hoe het is verlopen het lijstje met raadgevingen volg ik. Hopelijk gaan die ogen open, en ik sta nog steeds paf hoe jullie dit allemaal wist trouwens tot in iedere detail aan toe. Tot snel, Carolien

Ivar Ivar
9.6 Gemiddelde beoordeling

Ik heb echt een hele fijne gesprek echt heel erg bedankt heeft me echt goed geholpen en rust gebracht bij me

Judith Judith
9.3 Gemiddelde beoordeling

Echt die Judith… ze wist dingen te zeggen die ze gewoon niet kon weten. Ik zat er met open mond bij. Wat een gave heeft zij zeg.

Silvie & Mark Silvie & Mark
9 Gemiddelde beoordeling

Hallo Silvie & Mark, ik heb net wat advies gekregen over wat me allemaal te wachten staat. Maar daar heb ik ook een aandeel in en dankzij jullie advies kan ik nu gerust tot mezelf komen. Liefs, Connie

Yvonne Yvonne
8.9 Gemiddelde beoordeling

Goed uitgelegd en duidelijk, stimuleer je voor het beste om op de goed pad te blblijvenzij geef je een gevoel dat je leef, een luisterend oor. Perfect.

Stefan Stefan
8.4 Gemiddelde beoordeling

Niet heel veel wijzer geworden. Maar ik heb wel een goede raad gekregen die ik zeker op ga volgen, en wie weet komt daar wel uit waar ik op hoop. Dinie

Feike Feike
9.2 Gemiddelde beoordeling

Wat een fijne en rechtvaardige feedback. Feike zegt alles zoals het is. Maakt het verhaal niet mooier. Geeft mooie nieuwe inzichten. Dankjewel Feike🙏

Tristan Tristan
8.9 Gemiddelde beoordeling

Allereerst wil ik Tristan bedanken voor het hele fijne gesprek wat ik heb mogen ervaren met hem . Tristan voelt echt precies aan wat er speelt. En ook wil ik u nogmaals bedanken voor het in contact komen met mijn moeder, het heeft mij echt gerustgesteld met de antwoorden wat ze via u aan mij door heb gegeven . Nu nog eventjes wachten tot de rest uit ga komen en kijk er heel erg naar uit . Ik hou u op de hoogte !!!