Klantervaringen

Feike Feike
9.2 Gemiddelde beoordeling

Uiteindelijk ging ons gesprek wat vlotter.. Hoop dat de dingen die ze vertelde ook uit zullen komen Ik kom dan zeker terug om dat met jullie te delen Voor nu 5 sterren Wil hier ook oprecht mijn eerlijke ervaring delen Dus ik laat nog zeker weten hoe het allemaal is verlopen En of het de moeite waard is Voor nu ga ik in iedergeval met een goed gevoel en vol hoop mijn bedje in 🙏🏻

Liam Liam
9 Gemiddelde beoordeling

Super lief persoon stel mijn vragen iedere x maar weer en hij geeft mij een mooie reading ik blijf steeds bij hen komen omdat hij ook eerlijk is en oprecht Chapeau 🙏

Estelle Estelle
9 Gemiddelde beoordeling

Hallo Estelle, wat een topper ben jij, weer zat je goed, het zoveelste wat jij had voorspeld is uitgekomen, de dingen waar ik niet meer in geloofde super. Je bent een lieverd, tot snel. Liefs, Renate

Mira Mira
9.7 Gemiddelde beoordeling

Mira is een zeer ervaren Medium, die belangrijke zaken met je op een positieve manier met je bespreekt. Het is opmerkelijk dat ze bepaalde zaken heel goed weet en aan jou vertelt.. Zij kan deze zaken nooit van je weten maar weet deze zeer goed te beschrijven, je staat dan versteld...

Dominique Dominique
9.2 Gemiddelde beoordeling

Geweldig reader, fijn persoon, duidelijke en goede communicatie. Dankjewel!!!

Elaine Elaine
9 Gemiddelde beoordeling

Lieve Elaine, nou dit is toch ongelofelijk!!! Weer een voorspelling binnen een dag uitgekomen!!! Dank je wel voor alles en mij altijd weer rustig maken. Je zegt wel altijd alles eerlijk en oprecht maar of 't nou goed of slecht nieuws is... je maakt me altijd weer rustig..

Gilbert Gilbert
9.1 Gemiddelde beoordeling

Is eerste keer dat ik geert spreek en was al verbaast bij het begin wat hij al doorkreeg met wat ik moeilijk had en welke veranderingen hij zag. Ook hoe hij bepaalde personen beschreef en hoe hij het verder ziet voor mij. Was een zeer aangenaam gesprek met mooie vooruitzichten . Stond er perplex van . Hij is aangenaam geeft veel uitleg. Vind hem goed . Nu spannend afwachten ben benieuwd ik ga het hem zeker laten weten als het zo ver is . Had juiste medium gekozen . Mijn gevoelof intuitie zat juist

Sanne & Suus Sanne & Suus
9 Gemiddelde beoordeling

Helaas mijn tegoed is op hoop dat ik nog antwoord ontvang over de besluit die ik moet neem U gaf aan dat ik een besluit moet nemen ? En dat het belangrijk was Hoop hier nog iets over te vernemen van u

Liam Liam
9 Gemiddelde beoordeling

Hallo Liam, de inzichten die ik van jou heb gekregen wat mijn baan betreft waren enorm waardevol. Ik weet nu waar ik sta en waar ik mijn blik op moet richten. Spreek jou binnenkort weer, heb nog wat vragen waar ik antwoord op zou willen. Groet, Koos

Sanne & Suus Sanne & Suus
9 Gemiddelde beoordeling

Nog niet veel ervaring met Sanne&suus Vandaar mijn 4 sterren Hoop dat de dingen die ze me vertelde ook uitkomen Ik zal nog eens terug komen om mijn eerlijke mening te delen Maar voor nu had ik er gister een goed gevoel aanvoer gehouden vol hoop Maar ben nog voorzichtig optimistisch Heel normaal als je geen ervaring hebt met iemand Dus al met al 4 verdiende sterren voor nu ❤️